سبد سفارش شما

ارتباط با سایر کاربران و فروشندگان

 

 

 

ارتباط با سایر کاربران و فروشندگان

 

 

شبکه فروش آنلاین ویکاما در کنار فروشگاه آنلاین امکانات یک شبکه اجتماعی و ارتباطی را نیز در خود به همراه دارد تا کاربران بتوانند در تعامل با یکدیگر انتخاب های بهتر و بهینه تری در خرید های خود داشته باشند. با استفاده از امکانات ارتباطی شبکه ویکاما کاربران می توانند دوستان خود را به این شبکه دعوت کنند ، آنها را در این شبکه دنبال (Follow) کنند و در مورد کالاها و فروشگاه های مختلف با یکدیگر تبادل نظر کنند. همچنین سامانه ارتباطی ( پیام رسانی ) ویکاما به کاربران امکان می دهد با فروشندگان کالا به صورت مستقیم ارتباط داشته و در مورد کالا سوالاتی که به آنها در اطلاعات محصول توضیح داده نشده است را مطرح کنند.

 

برای آشنایی با نحوه عملکرد و استفاده از سامانه ارتباطی به صفحه سیستم ارتباطی و پیام رسانی مراجعه کنید.

 

 

قوانین استفاده از سامانه ارتباطی ویکاما

 

 

 

1- این سامانه تنها به جهت ارتباط کاربران با سایر کاربران و نیز کاربران و فروشندگان برای بحث و تبادل نظر، نظرخواهی در مورد خرید کالا، و طرح سوالات مربوط به کالاها و فروشگاه های شبکه فروش ویکاما ایجاد شده است. استفاده از این سامانه برای گفتگوی های غیر مرتبط ، گفتگو در مورد فروشگاه های فیزیکی و یا اینترنتی خارج از شبکه ویکاما، گفتگو در مورد افراد ( افراد سیاسی، افراد مشهور و سلبریتی ها، فوتبالیست ها و هر شخص حقیقی دیگری که مرتبط با خرید کالای شما نباشد) و گفتگو در مورد سازمان ها و شرکت ها مجاز نمی باشد.

 

2- ارتباط کاربران با فروشندگان به منظور کسب اطلاعات دقیق تر از کالاها، شرایط استفاده و عملکرد و سایر مسائل مربوط به کالاهای همان فروشنده می باشد. استفاده از این سامانه جهت فروش مستقیم بین خریدار و فروشنده  ( از طریقی غیر از فروش آنلاین / پرداخت در محل  به وسیله سایت و اپلیکیشن موبایل شبکه فروش ویکاما) و دریافت هر گونه شماره تلفن ، شماره کارت بانکی و ... تحت هیچ عنوانی مجاز نمی باشد و این نوع پیام ها به صورت خودکار به وسیله سیستم ارتباطی ویکاما شناسایی می شوند و به تیم پشتیبانی اطلاع رسانی می شود. اکانت کاربری و فروشگاهی کاربران و فروشندگانی که از این قانون تخطی نمایند بطور موقت و در صورت تکرار مجدد بطور دائم غیر فعال خواهد شد.

 

3- مسئولیت محتوای پیام های ارسالی بین کاربران و فروشندگان بر عهده شخص ارسال کننده پیام می باشد و شبکه ویکاما هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای این پیام ها به عهده نخواهد داشت. در صورت مواجهه با پیام هایی با محتوای غیر اخلاقی ، غیر مرتبط با شما ، ایجاد مزاحمت و مشابه این موارد حتما از طریق سامانه تیکت به تیم پشتیبانی اطلاع رسانی فرمایید. در صورت صحت موضوع به ارسال کننده پیام تذکر داده شده و در صورت تکرار اکانت کاربری فرد بطور موقت یا دائم غیر فعال می گردد.

 

 

 

Scroll
;