ابتدا شرایط مرجوعی کالای مورد نظر را در صفحه جزییات آن کالا بررسی نمایید. در صورتی که کالا شامل شرایط بازگشت باشد با تیم پشتیبانی فروش مشتریان ویکاما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق ارسال تیکت نسبت به درخواست مرجوعی کالای خود اقدام نمایید. تیم پشتیبانی فروش شرایط و نحوه برگشت کالا را به طور کامل برای شما توضیح خواهند داد. سپس درخواست مرجوعی توسط تیم پشتیبانی ثبت و فرآیند بازگشت کالا آغاز خواهد شد. بعضی گروه محصولات دارای شرایط ویژه ای برای مرجوع کردن می باشند که به تفصیل در زیر توضیح داده خواهد شد. شرایط مرجوعی توسط کارشناسان این امر بررسی شده و پاسخ نهایی که یکی از موارد زیر می باشد بعد از 2 روز به مشتری داده خواهد شد : 1- در صورتی که اشتباه از طرف ویکاما و یا تامین کننده باشد محصول مشابه برای مشتری فرستاده خواهد شد و هزینه برگشت محصول بر عهده ویکاما خواهد بود. 2- در صورتی که اشتباه از طرف ویکاما باشد و محصول مشابه وجود نداشته باشد کل پول به مشتری عودت داده می شود و همچنین هزینه برگشت محصول به عهده ویکاما خواهد بود. 3- در صورتی که اشتباه از طرف خریدار باشد (اشتباه در سایز، رنگ و...) همان محصول برای مشتری فرستاده می شود و کلیه هزینه های بازگشت به عهده مشتری است. برای جلوگیری از هر گونه سوءتفاهم احتمالی هنگام تحویل کالا، خواهشمند است به موارد زیر دقت کنید :
هنگام تحویل کالا، قبل از باز کردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمائید، اگر اطلاعات مندرج بر روی بسته با اطلاعات سفارش شما مغایرت دارد لطفاً از تحویل گرفتن کالا از مامور(تحویل دهنده) خودداری فرمائید و مراتب را به تیم پشتیبانی اعلام فرمائید. اگر بسته را تحویل گرفته و بعد از آن متوجه مغایرت اطلاعات روی بسته با آن چیزی که شما سفارش داده بودید شده اید لطفاً بسته را باز نکرده و تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا، مغایرت را به تیم پشتیبانی گزارش کنید. |